torsdag 3. desember 2009

En liten rundtur blant pynten, del II

Vel, det blir en del av "la oss nå stå i kø"-pynting, men jeg har ikke hjerte til å la noe ligge igjen på loftet. Stakkars pynt, den kunne bli lei seg!

Jeg er ikke på noen måte religiøs,  ikke engang litt småkristen. Men jeg synes krybben og Juleevangeliet er så hyggelig! 

Min kjære mann er ikke så veldig glad i engler, men jeg elsker dem. Og jeg er overbevist om at det er viktig å ha minst èn i huset; de lyser fred over hjemmet. Så for å unngå "trøbbel" om jeg skulle være så "glemsk" å kjøpe en til, kaller jeg dem Juledamer! (Lurer på om han faller for det trikset, egentlig...?)

En mengde stearin- og telys må til for å heve stemningen :)


Kjøkkenvinduet, med litt utsikt til fuglemateren. Det er så hyggelig når pip-pip'en sitter der og spiser. :)

Det er også veldig hyggelig at du besøker meg her!

Ha en fin førjulskveld, klem Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar