lørdag 27. februar 2010

Harrytur i vanvittig snevær..


Planen var å ta en Harrytur (dog -  noe skeptisk ble jeg). Det blåste nordavind fra ALLE kanter, og den inneholdt sne. Mye sne. Men pytt, vi hadde hele dagen å ta av, så vi valgte å dra. (Først måkte min kjære gårdsplassen)Det var så sinnsykt mye sne på veien, helt til Svinesund. Min kjære var helt sjokkert over at Østfold kunne ha så mye sne, dette er visst for sørlige breddegrader å regne, ergo burde det være grønt og solfylt. Det var bare hvitt. I alle retninger...
Vi var ikke akkurat alene i butikkene, det kunne minne om hamstring rett før en katastrofe skulle intreffe. Etter å ha lastet bilen bar det på veg hjem igjen. Like mye sne.  Jeg bare lurer... Hvor mye sne er det egentlig plass til? Min kjære fikk kose seg med enda en snemåking a vi kom hjem ;)
Nå er det fyring på peisen, kaffe og prøvesmaking av godterier som står på tapetet. Og 3-mila!

Heia NORGE!!!!!!

Takk for besøket, ha en GULL kveld!

Klem, Camilla :)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg :) mmmmmmmm der er det mye godt :) ps!litt vanskelig å lese teksten men mulig kanskje jeg må ha briller :)))) Ha en fin gullkveld. Klem.

    SvarSlett
  2. Hahaha, jeg hadde hvit tekstfarve, på hvit bakgrunn...! Litt i tåka blir man tydeligvis av Harryland... Hihi

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så frisk og fin blogglayout - helt herlig! Ikke mye julete (hihi)!..

    Tror det er mitt første besøk i din blogg, men er sannelig ikke sikker. Kan jo ikke huske alle man stikker innom alltid heller, til tider blir det jo en del surfing og blogghopping(!) - Også gjerne når man helst burde gjøre andre ting, ja.

    Takk for kjempekoselig kommentar på mitt siste bryllupskort, i Stempelguris blogg! Setter pris på tilbakemeldinger vet du - uansett!
    Jeg scrolla litt nedover i bloggen din, mye fint å se - og matbilder (fastelavensbollene + vannbakkelsen med sjokoladetopping) som ga meg vann i munnen!... Men nå er det nattatid her. Ha ei fin uke videre!
    Hege :)

    SvarSlett