torsdag 3. juni 2010

Det kiler i maven!

Zoinks! Jeg bare kjenner at akkkurat NÅ, gleder jeg meg grenseløst til advent; sukk, så hyggelig det skal bli!! Nå er det på tide å planlegge julekortene, og så har jeg et prosjekt som arbeider i hodet mitt; en julekalender (ikke avdventskalender)! Den skal ha mange fler enn 24 "poster", for nedtellingen til jul starter 2. uken i november i Juleskrullehuset. Det foresvever meg at det fort kan bli et omfattende prosjekt, så det er jo bare å begynne. Vet du? Det tror jeg jammen skal bli det neste jeg gjør - må bare ta ferdig noen bestillingskort først... Hvorfor blir man så fylt av forventning og varme sommerfugler i maven når man tenker på jul? Man husker duftene, lydene, bildene og følelsene så godt - og følelsen av lunhet, ja den omgir oss totalt.

Sukk, her sitter jeg og dagdrømmer om en hvit jul, når sneen så vidt har rukket å smelte, solen har ENDELIG gjort seg gjeldende og man kan gå i flipp flopp og sommerklær... De gærne har det godt..?

Ønsker det en solfylt og varm dag!

Klem, Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar