mandag 20. september 2010

Det har sine fordeler!

På fredag hadde jeg min siste dag i min gamle jobb. Mine fantastiske hyggelige kollegaer hadde samlet inn til gave til meg, og "kortet" ble denne svært flotte esken. Den har Wenche laget, kun til meg! Det er jo naturlig nok oftest jeg som lager for/til andre, så jeg skal hilse og si jeg ble overveldet og rørt, da jeg mottok denne. Tusen, tusen takk Wenche! Er helt øm i hjertet mitt! :)


Her er jo vakre papirer fra Maja Design, overstrødd med roser, og et ukjent antall med metallpynt! Jeg synes denne er utrolig flott! 



På "pergament"rullen har alle kollegaene mine signert, og det var utrolig rørende å lese alle navnene med hilsner og lykkeønskinger.



Sukk, jeg kan ikke annet enn å takke igjen og igjen, Wenche!! :) Og, selvfølglig til alle bak gaven!! 



Jeg fikk også denne flotte blomsteroppsatsen. Alldeles nydelig.



Jeg må innrømme at jeg ikke er noe flink til å kjøpe blomster selv, men jeg blir veldig inspirert, når jeg ser noe så flott.


En vakker rose fra kjære Vibeke, tusen takk!! Go'ingen :)


. . . 


Og som om ikke dette var nok...

Jeg hadde min første dag i ny jobb i dag, og jammen fikk jeg vakre blomster igjen!! Man kan jo bli stum av mindre...!



Disse passer PERFEKT til "sesongen" hjemme hos meg nå, så jeg må jo bare si TUSEN, TUSEN takk!! Jeg blir så rørt!! 




Så dette tegner til å bli en BRA tid, og jeg gleder meg helt vilt :)


Ha en fantastisk aften!

Stor klem, Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar