fredag 2. desember 2011

2. desember Jeg klapper i hendene, jeg synger og jeg ler...!

Du grønne glitrende; nå er det JUUUUL!! Jeg holder på for harde livet med å pynte. Har i og for seg hold på en uke allerede. I år bor vi i nytt hus, og da må jeg plutselig gjøre ting på en annen måte/plassere pynt andre steder. Men det er så HYGGELIG! Spille julemusikk og smiler verdens største smil :) Juleplaten til Michael Bublé har funnet vegen til min cd-spiller, og den anbefaler jeg!

Jeg har allerede fått TO overaskelser i julestrømpen min. Jammen meg går dagene fort. Men sånn er det jo, med full jobb, hus, klesvak, matlaging, rydding og vasking.
I morgen skal vi på julebord, det tror jeg blir hyggelig. Det er HELT greit å komme til dekket bord!

Ønsker dere ALLE en hyggelilg førjulskveld, med masse hygge og kos.

Stor klem fra Camilla <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar