mandag 5. desember 2011

It's beginning to look a lot like Christmas

Nå har jeg holdt på i litt over en uke, med å pynte, henge opp gardiner, girlandere, adventstjerner og ja - ALT! Som sagt så er vi i nytt hus, og det er ikke gjort på 5 minutter å vite hvor alt skal være da. Jeg er tross alt vanemenneske! :)
Men SUKK, det blir jo så HYGGELIG! Jeg skal få tatt noe bilder.

I helgen var vi på julebord hos noen venner, og det var veldig hyggelig. Det er HELT greit å komme til dekket bord!

Jeg har gledet meg til å glede meg til jul, men er det bare meg som synes at POFF, så haster tiden av gårde? Du grønne glitrende; det er jo bare 20 dager til julaften.
I dag er målet mitt å bli HELT ferdig med pyntingen, og så skal jeg gyve løs på julekortet/-prosjektet jeg har begynt på. Og så må vi jo bake litt? Baker du? I så fall, hva?

Ha en vidunderlig førjulsdag - og vil du som meg, så ber vi til værudene så vi kan få SNE!!

Her kan du høre Michael Bublé synge It's beginning to look a lot like Christmas

Stor klem, Camilla :) :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk snille du for hyggelig hilsen!! Det var jo riktig pent sagt :) Er nok ikke riktig god på alt, men koser meg, og det er jo det viktigste ;)
    Ønsker deg et riktig godt nytt kreativt år også!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett