fredag 24. juli 2009

Nedtelling...

Åh, jeg vet jeg er bittelittegranne ding i bollen, men jeg GLEDER meg så veldig!! Joda, jeg klarer å nyte her og nå, og det faktum at det er SOMMER (og regn, ispedd små dråper sol), men jeg gleder meg like fullt! For det er jo bare 5 måneder til julaften! Og det betyr at det er bare litt mer enn 4 måneder til vi skal pynte! Gurgle, gurgle.. (De som kjenner meg vet at jeg akkurat nå klapper voldsomt i hendene, og setter fingertuppene mot hverandre og "vrir" dem frem og tilbake)
Jeg har så vidt begynt å male noen stempeltrykk (jul, ikke sant) men jeg har jo skjønt at jeg er sørgelig på etterskudd. Det finnes bloggere, DYKTIGE bloggere, som er ferdig med 20 allerede!Og da snakker vi kort, ikke stempeltrykk, altså.

Nå er mitt neste-neste prosjekt å lage årets julebok. Men så er det det da, skal jeg vente til de nye julestemplene kommer ut? Kommer det nye julestempler fra Papilio? De er jo så fine! :) Magnolia gjør helt sikkert det, og.. ja... Det er ikke lett dette her!

Og så strikker jeg. Jeg er ingen typisk strikker, men jeg strikker nå. En bitteliten Mariusgenser, i utradisjonelle farver til min vakre lille nevø. Og strømper . Og knikkers. Skal legge ut bilde når jeg blir ferdig. Størrelsen er "bitteliten" (6 mndr) og jeg håper det er akkurat passe perfekt når høsten/vinteren kommer.

God helg!

1 kommentar:

  1. Hihi, jeg strikker jeg også. Noe må man jo ha i hendene foran TV-n også, ikke sant?

    Åååå jaaaa, broderinga tar tid!!! Men det er ikke vanskelig. Når jeg først har prikket inn mønsteret i kartongen, så er dette også perfekt TV aktivitet. Kreves minimalt med tenking, bare mye tid. Jeg synes det er kjempegøy, og har nettopp bestilt meg en liten haug med nye mønster

    Sett i gang med julekortene, og nyt førjulstiden, hihi.

    Klem Marianne:)

    SvarSlett