fredag 3. juli 2009

Sannelig, sannelig sier jeg Eder:

Ligger på sofaen og merker at hjernen jobber skrekkelig sakte. Det er forfryktelig varmt - men jeg mener jo ikke å klage. Men - varmen gir altså sitt til min komalignende tilstand. Så jeg drømmer meg bort.. Om ca 4 måneder starter forberedelsene til JULEN - den absolutte største begivenheten i hele året. De som kjenner meg vet at jeg er ding i bollen, og har nærmest et adhd utbrudd i november/desember - bare fordi jeg GLEDER meg så innmari! Og, det beste er å gå og vente, glede seg. Forberede. Jeg er ikke det man kan kalle en ekte husmor, ei heller en strateg. Men jammen går det på skinner fra november av. Da er det ikke snakk om å delta i det kaoset og maset opptil flere snakker om. Niks, da skal vi NYTE og KOSE oss. Ja, med alle gjøremålene.


Men jeg vil snakke litt om her og nå også! Jeg har jo blitt tante, til en usedvanlig vakker liten pjokk. Nå har han veldig vakre foreldre også, så det skulle godt la seg gjøre at han ikke ble nesten guddommelig vakker selv. (Jada, jeg er HELT objektiv). Bare se selv:



(Foto: tante. Bildene er publisert etter tillatelse fra mor)


Dette en en nusselig prins man kan kose og nusse på til han kan løpe fra oss...



Takk for at du besøker bloggen min, kos deg i sommervarmen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar