onsdag 29. juli 2009

Nye leker

De der opp i himmelen har det nok veldig moro nå! Det kan virke som Gud har spandert på dem alle høytrykkspylere og store vannpistoler. Men på et eller annet tidspunkt må de da ha andre gjøremål? De har vel noen skyer som skal vaskes og poleres? Et eller annet vindpust som trenger støvtørk?
Jeg tror de bor ganske så rett over der jeg bor, for her har det spylt ned vann til den store gullmedaljen i uker nå. Blomsterkrukkene mine driver og anlegger små akvarier. Hva om de der oppe kanskje tok fatt på noe mer fornuftig? Som å grave fram litt sol igjen? Hva som helst, bare legg fra dere vannlekene!

Utover det å følge nøye med på nedbøren, inspiseres mange blogger. Jeg kan ikke begripe hvordan dere der ute REKKER alt sammen! Dere har jo mann og barn og hus og klesvask og jeg vet ikke hva. Allikevel, dere tryller frem det ene lekre kortet etter det andre, og etterlater meg her full av tvil om hvorvidt jeg har valgt rett hobby her i livet. Og så forstår jeg; aha! Dere sover aldri! (Noe jeg synes å få bekreftet når jeg ser på klokkeslettene ting publiseres..) Men jeg må ha søvn, jeg. Eller blir jeg rene Godzilla, og spiser barna til frokost.

For å være en smule ærlig:
Jeg bøyer meg ydmykt i ærbødighet over den fantastiske skaperevnen, og usannsynlige sansen for det vakre i alt dere Dronniger av Papir produserer. Og ikke minst; deler med oss dødelige. Dere er en evig kilde til inspirasjon, og dere viser at sånne som meg kan prøve å blir flinkere, dere åpenbarer nye teknikker og gir meg noe å strebe etter.

Så når alt kommer til alt, (selv om jeg er skrekkelig misunnelig på evnene deres) så TAKKER jeg dere, for det faktum at dere er der ute, og viser at dette er fullt ut mulig!

Øansker hver i sær en fabelaktig onsdag!

Klem, Camilla


Takk for at du holder ut med meg..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar