tirsdag 6. juli 2010

Jada, det er liv i meg også!

Jeg åpenbart en elendig blogger... Så jeg tar et sveip og legger ut bilder jeg har ment å legge ut...


For å ta det viktigste først; det er endelig JORDBÆR på bordet igjen!!  Sukk, deilige jordbær, med sukker og fløte... Slurp!!

Hve er vel mer smaken av sommer enn nettopp det?


Løvetann som er klar til å spre sin pollen. Det er jo egentlig forferdelig søplete i luften mens det pågår, men den er unektelig vakker der den er da...

Her bor det en edderkopp (og jeg HATER edderkopper eller elletåpp som minsten kalte det da han var liten). Jeg vet ikke om du ser den, men jeg klarte å få bilde av nettet den har spunnet rundt hele toppen. Må si han burde rydde litt i nettet sitt, men han er kanskje ungkar...

Ny viktig ting; jeg var på Mekka (les: Bikuben) her før ferien og fikk sikret meg disse HYGGELIG stemplene og papirene! Lykken vil ingen ende ta :)

I år kom også de lilla syrinene ut i blomst. Disse plantet jeg for 2 år siden, første året var det for sent for å blomstre, i fjor kom kun de hvite. Så gleden var stor da disse vakre velduftene blomstene viste seg. For meg er duften og synet av syriner som å gå tilbake i tid. De minner om en gammeldags sommer, jeg tenker på hengekøye og late sommerdager. 


Så hyggelig at du stakk innom!

Ønsker deg en deilig og solrik sommer, klem Camilla :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar