søndag 15. august 2010

Kun 130 dager!

Snurre meg, nå er det virkelig bare 130 dager til julaften...  Litt tidlig å tenke på det, sier du? Tja, det er kanskje det. Men på en annen side; hvor mange står ikke og kaver med armer og ben og er helt sjokkerte over at julaften næremer seg - med stromskritt? Jeg synes jeg hører hvert eneste år; "jeg fikk ikke tid, jeg rakk ikke". Derfor er det egentlig ikke så veldig lenge til :)

Ikke bare må jeg begynne å planlegge for julen, jeg skal også starte et helt nytt prosjekt! Mitt Marsmellow-lignende legeme skal innta lokalet for de svettende og pesende. Den lille stemmen som i all hovedsak består av latskap snakker ustanselig om alle ulempene, hvor sliten man blir, alt det andre vi kan gjør i stedet osv. Men jeg velger å vende det døve øret til (selv om jeg hører like godt på begge ørene). Jeg ler av meg selv og mitt enorme talent for unnasluntring. Jeg har tenkt å brette opp ermene og si som NIKE: Just DO it! Kan jeg beholde denne holdningen lenge nok vil jeg klare å nå målet mitt! I tillegg har jeg venner og kollegaer som nok skal holde meg i ørene og piske meg i gang - dersom den lille stemmen på uforklarlig vis skulle overbevise meg om noe annet... Så jeg ønsker meg selv lykke til! :)

Vi har forøvrig avsluttet sommercampingen. Det var litt vemodig å " pakke ned sommeren", men det var også hyggelig å "pakke opp vinteren" der vi skal være de neste 8 månedene. Det var uvant at alt må foregå inni campingvognen, vi har jo vært vant til å bo i et fortelt på nesten 30 m2. Dog har vi et spikertelt/spikerhytte, på nusselige 5 m2. Med litt IKEA-fantasi er det helt utrolig hva man får plass til! Fikk kjøpt noen lysestaker til å ha på bordene inne i vognen, og det ble så koselig! Skal se om jeg kan få kjøpt noen duker i dag. 


Vel, det var det jeg hadde på tapetet i dag.

Takk for besøket, og VELKOMMEN igjen!

Klem, Camilla :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar