søndag 15. august 2010

Bare 130 dager igjen....!

130 dager går utrolig fort! Vi husker vel i fjor? (Og årene før det?) Vips, så er det én uke til julaften, og man står der; har ikke rukket hverken det ene eller det andre av de utallige prosjektene man hadde satt seg fore. Så det er bare å finne frem kalenderen og få ned på papiret når hva skal gjøres.

Siden jeg da er så godt i gang med prosjekter har jeg nå til hensikt å begi meg ut på dypt vann. Dyyyyyyyypt vann! Min Marsmellow-lignende kropp skal innta arenaen for svetting og pesing. Jepp, du er antakelig i sjokk, på lik linje med meg! Og så har jeg denne lille fyren på den ene skulderen min, Ludvik, som hele tiden skal fortelle meg at nå velger jeg feil, jeg kommer til å bli svett og vemmelig, jeg kommer til å bli såååå sliten, det er mye andre HYGGELIGERE ting vi kunne finne på. Jeg velger å vende det døve øret til (selv om jeg faktisk hører like godt på begge ørene...), og vender dermet blikket mot Viktor. Dette er den fyren som sitter på den andre skulderen, og han er en litt annen type. Han poengterer at jeg ser ut som avkommet til Michelin-mannen, minner meg stadig på at jeg ikke får på meg hverken dette eller hint av klær. Og han rister bare oppgitt på hodet fordi jeg ikke lenger orker på gå på 10 cm heler. Han er 150 % for trening og en ny retning i livsførsel. Viktor er han som kommer til å støtte meg, heie på meg og lose meg gjennom bølgedaler.

Jeg er tøff i trynet nå, håper det holder frem til mandag...  Men jeg er egentlig heldig, for jeg har både venner og kollegaer som kommer til å holde meg i ørene og piske meg i gang, om Ludvik på uforklarlig vis skulle overbevise meg.

Jeg ønsker meg selv LYKKE TIL!


Når det er sagt, kan jeg fortelle at vi har "pakket ned sommeren" og "pakket ut vinteren". Vi har flyttet campingvognen fra sommerstedet til vinterstedet. Det er nesten litt sjokkerende å gå fra nesten 30 m2 fortelt med sofaer, stor tv, kjøkkenbenk og spisebord, til spikerhytte på knappe 5 m2. Dog er det faktisk mulig å få til det umulige, bare man smører tykt på med faktor 42 av IKEA fantasi. Vi oppholder oss naturlig nok mer inne i vognen, og det er faktisk svært hyggelig. Har fått kjøpt lysestaker og duker, så nå blir det bare velstand!


Vel, det var det jeg hadde på hjertet denne søndagen.

Takk for besøket, og VELKOMMEN igjen!

Du må gjerne legge igjen en hilsen, det ville vært hyggelig.


Ha en flott søndagskveld, klem Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar